Geluidsteam

Het geluidsteam van de gemeente Eindhoven bestaat uit een team van enthousiaste mensen die gedreven zijn om met de technische middelen die de Here ons gegeven heeft bij te dragen aan iedere dienst voor hem. Tijdens de diensten of andere bijeenkomsten zorgt minstens een persoon voor de versterking van de sprekers en eventuele instrumenten.

De apparatuur de we tot onze beschikking hebben in de kerk is beschikbaar bij gemeenteactiviteiten, maar alleen als er iemand van het geluidsteam aanwezig is om de bediening te verzorgen. Ook bij activiteiten van andere organisatie kunnen wij assisteren tegen een kleine onkostenvergoeding. Voor meer informatie kunt u terecht bij de zaalverhuurder.

Kerkdiensten via internet

Ook verzorgt het geluidsteam de faciliteiten voor het thuis kunnen meeluisteren voor hen die om welke reden dan ook niet in staat zijn om in de kerk aanwezig te zijn.

In de regel zijn alle publieke bijeenkomsten die in de Jacobuskerk worden gehouden live te volgende via internet. Na iedere bijeenkomst zal een opname ook terug te luisteren en te downloaden zijn via het diensten archief.

Onze kerkdiensten vinden plaats op zondag, 's ochtends om 9:30. Deze tijden kunnen sporadisch afwijken. Kijk op het diensten rooster voor een compleet overzicht van de diensten en voorgangers voor de komende tijd.

Meer informatie

Mocht u vragen hebben over het geluid in de kerk, dan horen we graag iets via geluidping@pongjacobuskerk.nl.
Voor problemen met het beluisteren van de diensten verwijzen we eerst graag naar de veel gestelde vragen.