Jongeren

12-16 Jarigen

Voor de jongeren van 12 – 16 jaar wordt er wekelijks catechisatie en vereniging georganiseerd. Op zo’n dinsdagavond wordt er doorgepraat met elkaar over allerlei dingen die met geloven te maken hebben. We proberen met elkaar God beter te leren kennen en te begrijpen wat Hij voor ons heeft gedaan. Vooral mogen we leren dat Hij van ons houdt! We vertellen elkaar hoe we ons geloof beleven, en wat we makkelijk en moeilijk vinden. Je bent van harte welkom om mee te doen of eens een keer te komen kijken, stuur even een mailtje.

Ook gaan we elk jaar met elkaar op kamp (samen met jongeren uit kerken in de buurt). Sporten, chillen, kampvuur, bijbelstudie, gek doen, ontspannen bezig zijn en samen bezig zijn met een thema: heerlijk! Goed om te merken dat er nog veel meer jongeren zijn die ook geloven!

16+ Jarigen

Jongeren van 16+ hebben LEF samen met jongeren uit andere kerken in Eindhoven. Het gaat om goede gesprekken en gezelligheid. Het belangrijkste tijdens deze avonden is samen Jezus volgen.

Vragen? Opmerkingen?

Voor meer informatie stuur je gewoon even een mailtje naar Anouk Sonneveld, Bert Battjes en Denise Janssen: jeugdwerkping@pongjacobuskerk.nl

Interessante links