Kosters

In Eindhoven hebben we geen vaste koster in dienst. In plaats daar van rouleren een aantal kostersechtparen. Zij hebben om de week dienst. Voor algemene vragen over de kerk, bijvoorbeeld ter informering als u met een grote groep mensen een van onze dienst wilt bezoeken, kunt u contact met hen opnemen. Zij zijn allemaal te bereiken via kostersping@pongjacobuskerk.nl

Als u de kosters wil benaderen voor het doorgeven van de liturgie, gelieve dan geen gebruik te maken van het kosters email adres. In plaats daarvan is het adres van de liturgie informatie beschikbaar, zie hieronder.

Beamteam

We projecteren de liturgie informatie en de liederen die worden gezongen. Als u een presentatie hebt ter ondersteuning van een preek of andere bijeenkomst, dan kunt u die het beste naar het beamteam sturen, beamteamping@pongjacobuskerk.nl.

We ontvangen de informatie daarover graag uiterlijk donderdag, einde van de middag. Wij kunnen slechts beperkt overweg met documenten die gemaakt zijn met Microsoft Office 2007 (de docx, xlsx en pptx bestanden). Bezoek voor meer informatie de pagina van het beamteam.

Geluidsteam

Voor vragen over het geluid of andere technische faciliteiten, bijvoorbeeld omdat u van ons kerkgebouw gebruik maakt voor het organiseren van een vergadering, ontvangen wij graag via geluidping@pongjacobuskerk.nl. Voor meer informatie kunt u terecht op de pagina's van het geluidsteam.

Liturgie informatie

Omdat er veel mensen betrokken zijn bij de voorbereidingen van een eredienst, willen we u als voorganger vragen om de liturgie te emailen naar liturgie-infoping@pongjacobuskerk.nl. Op deze manier ontvangen niet alleen de kosters, maar alle betrokken personen de liturgie. Graag ontvangen wij de liturgie uiterlijk vrijdag, einde van de middag.

U kunt ook thuis of elders meeluisteren met onze diensten via internet. Doorgaans zal de liturgie van de dienst vooraf beschikbaar zijn. Deze is dan ook te lezen op deze pagina. De liturgie van reeds gehouden diensten kun u vinden in het diensten archief.